Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Bielawski Piotr (ekonomia)
(1)
Citko Małgorzata (1984- )
(1)
Drogowska Jolanta
(1)
Grochowski Robert
(1)
Grochowski Robert (politolog)
(1)
Grochowski Robert (politologia)
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Krukowska Magdalena
(1)
Machura Witold Tomasz
(1)
Machura Witold. Red
(1)
Mucha Dariusz
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Niemirowski Tomasz (1955- )
(1)
Paryła Daria Katarzyna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
angielski
(1)
Temat
Reklama
(4)
Etyka
(2)
Public relations
(2)
Banki
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing
(1)
Moralność
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Negocjacje
(1)
Odpowiedzialność biznesu społeczna
(1)
Orzecznictwo
(1)
Pedagodzy
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Prawo
(1)
Psycholodzy
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Studenci
(1)
Temat: czas
1901-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Japonia
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Akty prawne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Psychologia
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Scriptorium: Prawo)
Ustawa z dnia 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (wyciąg), Dział lII, Rozdział 4, art. 139 - 150 (Dz. U.2201,6,po2.1842 zm. Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 17 października 2014 r. w sprawie szczegółowego trybu postępowania wyjaśniającego i dyscyplinarnego prowadzonego wobec nauczycieli akademickich oraz sposobu wykonywania i zatarcia kar dyscyplinarnych [Dz. U. z 2014 r., poz. I430, zm; Dz. U. z 201.7 r., poz. 1.57 2 Ustawa z dnia 27 lipca 2005 r' Prawo o szkolnictwie wyższym (wyciąg), Dział III, Rozdział 4, art.21I-226 (t.j. Dz. IJ. z 20L6, poz. 1842 zm Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6 grudnia 2006 r. sprawie szczegółowego trybu postępowania wyjaśniającego i dyscyplinarnego wobec studentów [Dz. U. z2006 r', Nr 236, poz' 1430) Załącznik do uchwały nr 3/2016 Zgromadzenia ogólnego Polskiej Akademii Nauk z dnia 1 grudnia 2016 r., Kodeks Etyki Pracownika Naukowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147013 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [177]-182.
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 65
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4559 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Politologia)
Bibliogr. s. [145]-153. Netogr. 153-155.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134223 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Na s. red.: Seria Wydawnicza WN Scriptorium Biznes, u góry żywej pag.: Seria Biznes.
Bibliogr. s. [101]-102. Netogr. s. 102.
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 39
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4560 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Prawo i etyka reklamy / Robert Grochowski. - Wydanie 1. - Opole : Wydawnictwo Naukowe Scriptorium, 2013. - 548 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, wykaz orzecznictw strony [515]-548.
Etyka w Reklamie - Papieska Rada ds. środków Społecznego Przekazu Karta Etyczna Mediów Deklaracja Zasad Międzynarodowej Federacji Dziennikarzy Dziennikarski Kodeks Obyczajowy Stowarzyszenia Dziennikarzy RP Kodeks Etyki Dziennikarskiej Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich Kodeks Etyki Lekarskiej Kodeks Etyki Farmaceuty - Aptekarza Kodeksy etyczne odnoszące się do działalności finansowej i gospodarczej Kodeks Etyki Adwokackiej Rezolucja 1003 Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy Granice norm prawnych i etycznych reklamy Zakaz reklamy sprzecznej z przepisami prawa Dobra osobiste w reklamie Ograniczenia i zakazy reklamy naruszającej dobre obyczaje i uchybiającej godności człowieka Reklama wprowadzająca w błąd jako czyn zakazany Niekonwencjonalne formy reklamy nierzeczowej Prawno-moralne ograniczenia reklamy ukrytej Formy i zakazy reklamy uciążliwej Granice dopuszczalności reklamy porównawczej Prawa człowieka a wolność reklamy
Sygnatura czytelni BMW: VI P 39 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 85
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137342 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5910 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
W aneksie między innymi kwestionariusze ankiet.
Bibliografia na stronach [107]-110.
Reklama jako zjawisko społeczne 1.1.Historia reklamy 1.2.Definicje reklamy 1.3.Cele i funkcje komunikatu reklamowego 1.4.Kanały i kody stosowane w reklamie 1.5.Uczestnicy dyskursu reklamowego 1.6.Konteksty w reklamie Funkcje informacyjne i emocjonalne reklamy, wpływające na jej walor perswazyjny 2.1.Definicje informacji 2.2.Definicje emocji 2.3.Proporcje w komunikacie reklamowym 2.3.1.Funkcja informacyjna 2.3.2.Funkcja emocjonalna jako element perswazyjny w reklamie Manipulacja w przekazie reklamowym Postawy wobec reklam 4.1.Dzieci 4.2.Młodzież Czynniki wspomagające proces komunikacyjny pomiędzy nadawcą a odbiorcą przekazu reklamowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146758 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 320-330, 332-333. Wykaz aktów prawnych s. [307]-320. Orzecznictwa s. 330-332.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 598 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 133423 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka stanowi rezultat dociekań badawczych uczestników I Ogólopolskiej Konferencji Studentów "Public relations - sztuka skutecznej komunikacji", zorganizowanej w dniu 27.05.2010 r. w Instytucie Neofilologii i Komunikacji Społecznej Politechniki Koszalińskiej przez Studenckie Koło Naukowe "Futura".
Bibliogr., netogr. przy niektórych ref.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126914 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Bibliografia, netografia strony [321]-334.
Istota i znaczenie odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw Sformułowanie problematyki badawczej Pojęcie odpowiedzialności społecznej biznesu Przesłanki podejmowania przez przedsiębiorstwo działań Odpowiedzialnych społecznie odpowiedzialność społeczna a zyskowność przedsiębiorstwa Pojęcie integralności etycznej Problemy etyczne polskich przedsiębiorstw Postrzeganie przez polskie przedsiębiorstwa koncepcji Odpowiedzialności społecznej biznesu Pomiar odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa Istota pomiaru Standardy odpowiedzialności społecznej Metody pomiaru odpowiedzialności społecznej Analiza metod pomiaru odpowiedzialności społecznej Wyznaczniki odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa obszary odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstwa Charakterystyka badanych przedsiębiorstw Wnioski zbadań empirycznych i analizy źródeł wtórnych Narzędzie pomiaru poziomu odpowiedzialności Społecznej przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 359 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX J 63
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134224 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146756 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5909 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
Bibliografia na stronach [103]-105.
1.1.Definicja reklamy 1.2.Rodzaje i formy reklam 1.3.Cele reklamy 1.4.Funkcje reklamy 1.5.Język reklamy 1.6.Etyka w reklamie Potrzeby psychiczne człowieka 2.1.Definicja pojęcia "potrzeba psychiczna" 2.2.Potrzeby psychicznego dorosłego człowieka 2.3.Potrzeby psychiczne młodzieży i dzieci Osobowość klienta a reklama 3.1.Definicja pojęcia "osobowość nabywcy" 3.2.Typy klientów Emocje składnikiem przekazu reklamowego 4.1.Definicja emocji Oddziaływanie reklamy na klienta 5.1.Wpływ reklamy na dorosłych 5.2.Wpływ reklamy na młodzież 5.3.Wpływ reklamy na dzieci Reklama bazująca na potrzebach psychicznych człowieka i mająca wpływ na jego zachowanie 6.1.Materiał, metody i sposoby badań 6.2.Analiza wybranych reklam 6.2.1.Reklamy środków czystości i sprzętu gospodarstwa domowego 6.2.2.Reklamy artykułów spożywczych i używek 6.2.3.Reklamy kosmetyków 6.2.4.Reklamy samochodów 6.2.5.Reklamy leków 6.2.6.Reklamy usług 6.2.7.Reklamy książek, dzienników i czasopism
Sygnatura czytelni BMW: VI U 282 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146760 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Pedagogika i Psychologia)
Bibliografia strony 241-251.
Antropologiczne podstawy etyki Różnica transcendentalna Niezmienna natura człowieka Wewnętrzne ukierunkowanie człowieka Powołanie człowieka Zmienna natura człowieka Wielkość (godność) i słabość człowieka Poniżanie i obrona swej godności Podstawowe uwarunkowania i aspekty moralności określenie dobra i zła Źródła szczęścia Elementy szczęścia Wartości źródła miłości Źródła powinności Struktura sumienia Sumienie jako ostateczne źródło ocen moralnych Kształtowanie sumienia Hierarchia wartości Dobra użyteczne- środki do celu Dobra przyjemne Dobra godziwe Podstawowe zasady etyczne Etyczne aspekty rozwoju człowieka Definicja rozwoju Cele rozwoju człowieka Bycie sobą jako cel rozwoju czlowieka Wolność odpowiedzialność Aktualny kres rozwoju człowieka ostateczny kres rozwoju człowieka Cele rozwoju człowieka w różnych dziedzinach Człowiek w pełni rozwinięty Sokrates przykładem człowieka w pełni rozwiniętego Rozwój kobiecości, rozwój męskości Powołanie kobiety i mężczyzny Wzajemne wspomaganie rozwoju Etyka wspomagania rozwoju Prawo do ingerencji w rozwój Pożądane cechy osobowe mistrza Cechy charakteryzujące mistrza Relacja mistrza do ,,ucznia' Sposoby Wspomagania rozwoju Męskie i kobiece sposoby wspomagania rozwoju człowieka Wspomaganie i korygowanie rozwoju jako kształtowanie obrazu siebie Potrzeba prawdziwego i pozytywnego obrazu siebie Samospełniające się proroctwo w kierowaniu własnym rozwojem Samospełniające się proroctwo we wspomaganiu rozwoju innych Nieetyczne zachowania pedagoga i psychologa Kulturowe zagrożenia rozwoju człowieka Błędy popełniane indywidualnie Etyka badań psychologicznych i pedagogicznych
Sygnatura czytelni BWF: IV G 15
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146759 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8224 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Seria Wydawnicza Scriptorium: Biznes)
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Bibliografia, netografia na stronach 103-107.
ROZDZIAŁ I. Wstęp do negocjacji 1.1.BATNA. Od niej wszystko się zaczyna 1.1.Przygotowania do biznesowego dialogu 1.2.Proces negocjacji 1.4.Style negocjacji ROZDZIAŁ II. Negocjator 2.1.Dobry i zły negocjator 2.2.Negocjacje grupowe czyli gramy razem 2.3.Ja czyli moja oferta... Jak mówić, jak asertywnie przekonywać, jak się odwoływać? 2.4.Bariery komunikacyjne w negocjacjach ROZDZIAŁ III. Negocjujemy. Prowadzimy mediacje. Uczymy się. Pokonujemy emocje 3.1.Techniki negocjacyjne 3.2.Gdy nie można już rozmawiać 0roli mediatora i mediacji 3.3.Trener biznesu jako nauczyciel negocjacji 3.4.Stres i trema ROZDZIAŁ IV. O roli NLP, inteligencji emocjonalnej i kreatywnego myślenia 4.1.Negocjacje w oparciu o NLP. Innowacja czy manipulacja? 4.2.Rola inteligencji emocjonalnej w przebiegu procesu pertraktacji 4.3.Znaczenie kreatywnego myślenia w negocjacjach indywidualnych i grupowych
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 136158 N, 146757 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4910 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności